Bada och skriva dåligt

Stack iväg och badade med min far innan och låg och läste i Kafka på stranden som jag fortsätter att tycka om väldigt mycket. Försöker också komma på något vettigt jag kan göra för att fixa min bloggdesign men jag orkar inte riktigt med det och photoshop är tråkigt. Ska i alla fall dra iväg och bada med Aude och Ubbe så det ska bli nice. Får se om jag orkar ta tag i min bloggdesign senare, förmodligen inte. Inte heller kommer jag på någonting roligt att skriva här så här kommer en fin bild istället. Där Aude och jag gör det vi gör bäst; halvspringer i regnet med ett smått trasigt paraply och skrattar hårt.


For the good times that we shared.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0