Livet ler mot mig

Idag bestämde jag mig för att faktiskt göra någonting så jag gick ner på stan och in på Uffes Källare, snackade lite med Uffe och handlade två skivor: The velvet underground & nico och Nick Drake's Pink moon som båda är underbara skivor. Men inköpen var inte det bästa som skedde. Det visade sig att Uffe behövde lite hjälp under Tyrolen Deluxe där han ska sälja lite skivor och undrade om jag ville hjälpa honom. Eftersom jag velat åka dit men inte känt att jag riktigt haft pengarna till det och jag eftersom jag hjälper till kommer att få gratis inträde så är detta ett drömläge för mig. Jag får alltså njuta av massor av bra musik och träffa trevliga människor utan att det kostar mig någonting. Det enda jag behöver göra är att jobba lite.


Tyrolen Deluxe.

Efter att fått veta detta var jag väldigt glad och stack bort till Noa Noa och pratade med Aude som jobbar där. Det var väldigt trevligt och ikväll är det utgång till Deluxe som gäller. Livet ler mot mig och det enda jag kan göra är att lite finurligt le tillbaks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0