Soppa, lek & sol

Idag när jag vaknade var min bror i full färd med att tillreda den i särklass bästa soppan man kan tänka sig. Den innehöll bland annat rostad paprika, chili, vitlök och majs och smakade helt fantastiskt gott. Min bror hade lyckats helt perfekt med styrkan i soppan och till den åt vi ett fräscht olivbröd. Ett helt underbart sätt att kvickna till på. Efter att ha ätit diskade jag och drog ner och snackade med Uffe och fick det helt bekräftat att jag ska hjälpa honom på Tyrolen Deluxe imorgon och i övermorgon.

Sen så var det dags att ta en promenad med Aude och vi hamnade på lekplatsen vid Ekebacken där vi självklart lekte lite och hade ett fantastiskt photoshoot.


Ensamt barn på gunghästen?


Aude strikar drygposen.


Meep.

 
Den fina lekparken.


Ner för brandstången.


Yo también.


Happy happy.


Meep.

Och sen de bilder som vi bestämde blev bäst på hela dagen:


Devious G's.


Awesomeness.

Efter att vi var nöjda med lekandet så bestämde vi oss för att vandra in lite på den vackra kyrkogården vid Skogslyckan. Där fanns också en damm som det var väldigt fridfullt att sitta och prata vid. Vi kom fram till att de människorna som låg där intill förmodligen var ganska nöjda. Sittandes vid den fina dammen spenderade vi en del av dagen.


Frid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0