Träffa folk och öppna paket

Idag blev jag väckt av att Peter ringde och påminde om att jag skulle träffa honom, Daniel, Pär och Tobias klockan tolv vid stan. Så jag skyndade mig så mycket som jag orkade och tog mig så småningom ner. Vi bestämde oss för att gå och äta på Royal Thai som till viss besvikelse inte hade särskilt god mat. Men istället för att tänka på det umgicks vi och hade det trevligt istället.


Tobias.


Daniel i färd med att äta och Peter bara är.

Senare anlände också Pär som delade mig sig av sin ångest som uppstått efter att han varit och skrivit in sig på Arbetsförmedlingen och jag berättade vilken härlig väg som fanns framför honom. När vi suttit och pratat ganska länge efter maten så kände vi att det var dags att röra på oss och efter att ha inhandlat lite godis gick vi mot vattentornet.


Lite halvhjärtat försök att bryta sig in i tornet?


"Fan vilket gott gooodis"


Fina pojkarna.


Hoh?

När jag sedan kom hem så var det äntligen dags att öppna det paket som jag mitt i all aktivitet hämtade ut nere på stan.


Paket paket!

Det innehöll då två par chinos (svarta och gråa) och två par manchesterbyxor (mörkblå och svarta) samt en trenchcoat till min bror. Jag blev väldigt glad och det blev min bror också, så allt var frid.


Pants!

Imorgon blir det första dagen på universitetet med lite introduktion på min kurs i filmvetenskap. Jag tror det kommer bli fantastiskt bra så mitt största problem kommer egentligen vara att hitta till den salen vi ska vara i. Men det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0