Tidsfördriv

Idag gick jag till arbetsförmedlingen för att prata med en jobbcoach och hade som vanligt ganska låga förväntningar och den tunga ångest som svävar i luften runt omkring på stället svepte in mig i sin dimma för en stund. Men mötet med jobbcoachen gick mycket bättre än jag förväntat mig, jag kände mig välbemött och det kändes som om jag faktiskt fick ut någonting av det. I och för sig framgick det att jag eftersom jag ska plugga i höst inte kommer kunna ha en jobbcoach men det kändes som att jag fick svar på allt jag undrade över.

När denna förhållandevis allvarliga sak förts ur världen så gick jag och Aude ut på en promenad och köpte glass och godis. Sen slog vi oss ner i en park, pratade och åt av glassen och godiset. Det kändes som ett vettigt sätt att spendera sin dag på.


Nom nom.



Två godisar samtidigt? Va? Nä? Aa.


Paparazzibilden.

När vi sedan var nöjda traskade vi hemåt var för sig och resten av dagen förflöt utan överraskningar. Imorgon ska jag på kräftskiva hos min far och sen så blir det lite förfest hos Linn och slutligen Deluxe. Ciao.

Kommentarer
Postat av: å

den första bilden är verkligen ännu värre i stort format! döden^^ och vart tog biolden på den pyttelilla hunden vägen huh?

2009-08-28 @ 12:18:20
Postat av: Elias

Yup, that's why we like it ^^. Hundbilden var helt enkelt inte cool nog för att få vara med.

Postat av: Åsa

Ja jag var ju det, hihi. (: Nu har Lollo åkt:(

2009-08-28 @ 13:23:41
URL: http://alwayslookfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0