December

Numera lyssnar på Kinesiska Muren en gång om dagen. Jag har inte funnit syftet till att jag gör det ännu men på något sätt kommer det säkert att göra mig till en bättre människa. Det är den första december men det känns som att det lika gärna fortfarande kunde september. Jag har gradvis slutat att sova så oerhört mycket nu och mina vardagliga, meningslösa drömmar har hållit sig borta ett tag. Så det känns ju bra.

En viss sysslolöshet täcker dagarna nu när tentan är ur vägen och jag får inte särskilt mycket gjort. Imorgon ska jag i alla fall träffa Erik och Malin, på fredag startar den nya delkursen och på lördag drar jag till Malmö och kollar på Pete Doherty. Kommer bli väldigt bra!

Tankar om våren dyker upp och slås bort men jag har börjat fundera på att en resa till Kuba kan vara ett väldigt bra alternativ. Jag är definitivt sugen på att plugga mer på universitet, förmodligen nästa höst så jag får se om jag kan hitta något bra att hoppa på. Det är som vanligt ganska ostrukturerat i mitt huvud men det är kanske lite så jag vill ha det också. Känns inte helt okej att göra någon slags långsträckande livsplan när man är nitton år.

Hittade en fantastisk bild som absolut inte passar in men det gör ju inget annat heller så here goes!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Vi kanske skulle försöka omförhandla våra betyg med Sten och Henrik? Vi var ju så kvinnliga när vi hade matte ;)blöblöblö. Jag dör på mig själv just nu!

2009-12-01 @ 23:54:01
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/
Postat av: Felicia

Kinesiska muren ftw!



Vilka planer! Vad gör man på Kuba?

2009-12-01 @ 23:58:27
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/
Postat av: Elias

Haha, jag tycker forskaren var rolig som sa så. Det är ju sjukt ironiskt.



På Kuba träffar man bra människor och lär sig bättre spanska.

2009-12-02 @ 00:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0