Ingen Pete i Malmö

Kom hem från Malmö för någon timme sedan, gjorde varma mackor och dog i soffan medan jag tittade på South Park. Sjukt skönt eftersom jag fortfarande kände mig sliten efter igår. Pete Doherty lyckades tyvärr inte ta sig till KB så istället beslutade jag, Erik, Matilda och Moa oss för att dra nytta av Malmös uteliv.

Vi började med att sätta oss och dricka några öl på det härligt sunkiga Formule 1 hotellrummet som Erik och Matilda bokat och drog oss sen ner mot Möllan. När vi sedan var där gick vi till någon pub och någon klubb och trots att Pete inte kom så blev det en grymt kul kväll ändå. Så slutligen somnade vi alla fyra på samma hotellrum som kvällen börjat på och kvällen var helt enkelt fulländad.

Tidigare under dagen fick jag träffa Emmy och hennes vänner som pluggar i Lomma som jag sedan käkade lunch tillsammans med. Vi hade väldigt kul trots att den stackars Emmy var lite sjuk.

Nu känns det ändå ganska skönt att vara hemma och det känns som att jag kommer lägga mig ganska tidigt ikväll för att komma ikapp med sömnen för helgen. Veckans kuriosa får bli att jag nu fått det första hålet i en av mina blå vantar. Får se hur länge de överlever.


Dein svikare! Får se om jag återvänder i januari för att hoppas
på att han faktiskt kommer.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag hörde att det blev inställt. Fick ni pengarna tillbaka eller hur funkar det?

2009-12-06 @ 22:46:58
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/
Postat av: Elias

Man får välja om man vill ha pengarna tillbaka eller ta sig dit 10/1 istället. Får se lite hur jag gör.

2009-12-07 @ 22:14:25
Postat av: paopao

ao hörde det det var lite taskigt pete. men elias jag tkr att din bild är liiiite fel. att sätta ett stort rött kryss över han är lite som att förbjuda honom. jag skulle vilja säga mer pete åt folket. så då borde han vara i en blå rund ring m vit kant - ett så kallat påbudsmärke, vad man måste göra. (ja jag har läst om vägmärken i mina körkortsböcker idag, ja).

2009-12-07 @ 22:53:29
Postat av: Elias

Haha jamen det var inget förbud som var avsikt, bara ett förstärkande av påståendet att det inte blev någon Pete. Men nästa gång får han komma när han säger att han ska! Keep on mit die körkortsgrejs!

2009-12-08 @ 00:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0