Mer julstämning

Så nu när snön kommit och julafton drar sig närmare så kändes det som att det var dags att skapa lite mer julstämning. Jag, Daniel, Peter och Tobias samlades då hemma hos mig, bakade pepparkakor, drack glögg och hade det mysigt.




Rawr says Monster-Daniel.


Första omgången smått missbildade pepparkakor var klar och redo att ätas.



När vi gjorde den andra plåten med pepparkakor så skapades en väldigt stilmedveten herre med flera looks att välja mellan. Något av ett mästerverk faktiskt.


Which one do you prefer?

Efter att vi alla blivit lite skönt illamående av alla pepparkakor bestämde vi oss för att sätta oss och spela något sällskapsspel. Trivial Pursuit blev det och vi låg förmodligen närmare barnfrågorna i kunskap än vuxenfrågorna men vi kämpade på ändå. Så fick Daniel och Peter varsin bok av mig och Tobias i julklapp med.



De blev väldigt glada för böckerna of course och julmyset slutade som en fin liten saga. Efter det har jag mest spenderat min tid med att titta på musikhjälpen, den ultimata underhållningen just nu. God jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0