Pulka & le jeulklapps

Igår åkte jag pulka tillsammans med Erik med en otrolig massa kläder på mig. Det var femton minusgrader ute och en massa snö i backen men vi riktade ändå några klagomål mot dagens ungdom; ingen bygger gupp som vi gjorde på vår tid. Vi kunde lägga flera timmar på att göra stora gupp som man kunde hoppa och slå sig på men dagens kids hade bara lyckats göra några små. Men vi var nöjda ändå och efter vi åkt ett tag gick vi honom och drack lite varm choklad.

Nu är alla julklapparna klara, alla rim skrivna och jag känner mig väldigt redo för julen. Jag spårade ur fullständigt med ett paket och gestalter som kommer återfinnas bland klapparna är bland annat Seaman och Jafar. Det kommer bli en bra jul.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Men underbart! Rim också, din fuling. Höhö. Pulka vill jag med!

2009-12-22 @ 21:50:56
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0