En dag fylld av musik

Det var en skön dag idag, jag jobbade som vanligt och kunderna kom och gick. Vi lyssnade genom en massa olika skivor som vi inte visste vad det var. Det allra mesta var väldigt ny musik som vi precis fått in och sorgligt nog kändes det som att man hört det mesta förut. Eller så var det helt enkelt bara dåligt, eller tråkigt. Men ett undantag fanns; en skiva av bandet It hugs back som faktiskt var riktigt skön att lyssna på. Jag tror att jag ska köpa skivan imorgon. Efter att vi lyssnat på dem så spelade jag lite Magnetic Fields som gör väldigt bra musik. Detta gjorde arbetet väldigt skönt att vistas på.


Den skiva av It hugs back som jag idag lyssnade på.

Hemma gjorde jag några varma mackor som var väldigt goda. Sen har jag sökt studiebidrag till hösten av csn också så numera är det definitivt att jag ska plugga filmvetenskap till hösten. Nu fortsätter jag dagen med lite musik av det nyupptäckta bandet. Det känns som om musiken på något sätt gör det lätt att tänka, så det är nog bäst att jag fortsätter att lyssna lite mer. Hittills har jag inte tröttnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0