En skön dag på jobbet

Idag vaknade jag upp och såg till min glädje att min kära mor var i full fart med att laga mat. När denna sedan var klar mumsade jag förnöjt i mig en rejäl portion av denna. Kyckling, ris och sås, den nya treenigheten? Hur som helst gav denna fantastiska starten på dagen mig energi under hela min arbetsperiod.

Idag monterade vi upp lite olika utsmyckningar för att göra det ännu mysigare inne i själva källaren och annars sprang det som vanligt runt lite folk och plockade bland skivorna och handlade lite. José Soracha var, precis som igår, inne i studion och spelade in låtar. Annars när det var lugnt i affären så satt vi och snackade allmänt om musik, film och egentligen vad som helst. Det var en härlig dag som avslutades med Gogol Bordellos fantastiska Super Taranta! efter att jag letat fram den bland alla vinyler. Nu är jag trött och tänker avnjuta resten av dagen med min kära gitarr.


Den underbara Super Taranta! av Gogol Bordello

Kommentarer
Postat av: chix

åååååh eugene hutz <3

2009-07-14 @ 22:18:07
Postat av: Elias

Sannerligen en underbar man :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0