Kollektiv vandring

 

Jag annonserar då mitt inträde i denna dumhet med detta inlägg! Det ringde en kvinna ifrån ett företag av som sysslar med undersökningar, just denna undersökning gällde mitt samliv med kollektivtrafiken och om den senaste resa jag gjorde, vilken då blev resan som jag gjorde med Felicias familj till Göteborg över dagen. Det hela slutade med att jag fick anmäla om jag var intresserad av vara med i deras internetpanel av något slag, jag ska bara svara på deras undersökningar som de skickar ut till min mail och jag får "ekonomisk ersättning"! Om de nu hör av sig igen vill säga...  / Peter                                                                                                                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0