Mys hemma hos Pär

Idag drog jag efter jobbet hem till Pär och träffade honom, Daniel, Peter och Tobias. Vi satte oss och åt jordgubbar och melon och såg tillbaka på de dagar vi lämnat bakom oss. Det var någon vecka sen jag träffade dem sist så det var väldigt trevligt att bara umgås. När vi kände oss nöjda med frukten gick vi ner till sjön och rodde ut med den lille roddbåten som finns där och sedan badade vi. Peter betedde sig som en riktig gubbe och gick oerhört långsamt i från stegen medan Daniel trodde att det fanns ett monster i det främmande vattnet. Men väldigt skönt var det hur som helst. Så när vi sedan simmade in till land igen var alla nöjda och taggade för lite sällskapsspel. Vi spelade Alias, ett spel där man ska förklara ett ord utan att använda just det ordet och tyvärr segrade Daniel, Peter och Pär över mig och Tobias. Men vi kämpade tappert in i sista stund!


Diverse konstigheter inträffade hos Pär men trevligt var det!


Time to say good bye...

Efter en skön kväll var det alltså dags att ta sig hem och sova och det är vad jag tänker göra nu. G'night!

Elias


Kommentarer
Postat av: aude

elias, din mamma är en val

2009-07-18 @ 03:16:38
Postat av: Elias

Men duh, din mamma är en späckhuggare och de är ondast i världen!

Postat av: Peter

Och daniel står och tar sig i skrevet på den understa bilden, och ja, vi vet ju alla att späckhuggare är ondast.

2009-07-18 @ 15:11:06
URL: http://lanterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0