Onsdagströtthet

Idag har jag varit lite småtrött hela dagen, trots att den började väldigt trevligt med att jag åt jättegoda zucchiniplättar med haloumiost.  Efter denna härliga måltid var det som vanligt dags att cykla iväg till jobbet. Väl framme fanns det lite småsysslor att sköta och så småningom kom Gustav på besök och pratade lite. En helt okej arbetsdag.

När jag kom hem var jag väldigt trött och låg och halvsov en stund på soffan. Sen läste jag lite i Kafka på stranden och åt flingor. Det blev ingenting av planerna att dricka folköl och chilla eftersom Erik var för lam men jag får vara nöjd ändå! Jag peppar inför Emmabodafestivalen som ska bli grymt kul att åka på. På onsdag kommer jag åka dit och hoppas på att i princip alla i hela världen åkt dit. Förutom de som luktar korv, är trista eller otrevliga. Men det kommer säkerligen bli sjukt trevligt.


Fult screenshot av Emmabodafestivalens hemsida, åk dit!

Bäst idag: Audes mystiska blogg omgiven av hemlighetsmakeri.

Kommentarer
Postat av: Pao

:) yayaya!

2009-07-24 @ 15:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0