Riktigt grym dag

Till att börja med gick jag och tog en före-jobbet-fika med Aude och snackade med henne om vattnet som runnit under broarna, den gamla klassen och ganska otippat; World of Warcraft. Aude är för närvarande fast i detta spel och spenderar mycket annars sysslolös fritid på det. Nu vill hon självklart dra ner mig i träsket också. Det jobbiga är att jag är extremt svag för spel av den typen som man kan fördriva tiden med och har oerhört lätt att bli beroende av dem. Men, som en gammal WoW-avhoppare bestämde jag mig trots att det kändes lockande att inte skaffa ett nytt konto och slösa mina pengar på det sättet. Däremot kan jag skapa trial konton som är gratis men bara håller i tio dagar med begränsade funktioner. På så vis kan jag slösa bort tid, men inte pengar! Wonderful. Jävlar Aude som övertygar mig till sånt.


En sjukt nöjd Aude med sin mjölkchoklad och en sjukt nöjd Elias med sitt kaffe.

Sen fortsatte dagen på ett fantastiskt sätt; när jag kom till skivaffären så spelade vi The White Album av Beatles och hade det allmänt fint. Jag fixade med lite saker och när det inte fanns någonting kvar att göra så satt vi bara och lyssnade på The Magnetic Fields, ett band som jag inte hört förut men som spelade väldigt trevlig musik. Sen kom det lite kunder jag fick ta hand om och slutligen tittade vi på South Park på tv:n. En fin dag. Snart ska jag iväg på en födelsedagsbjudning.

Kommentarer
Postat av: aude

haha you know you love me xoxo

2009-07-23 @ 18:40:12
Postat av: Elias

Sure do ^^

Postat av: Pao

hey jag läser blogg! mkt trevligt! men ni två nötskal förstår jag mig inte på, men jaja ni får väl skylla er själva som har ramlat ner wow-träsket. JAG har lyckats ta mig därifrån för lääääääänge sen ^^ ("vad fan är min pläd?")



o en sak till - du jobbar i skivaffär nu? :O vilken? det låter onekligen som en väldigt trevligt arbete!



so long!

2009-07-24 @ 15:08:26
Postat av: Elias

Jamen Aude betalar ju för att spela jag tänker spela gratis, yay!



Skivaffär jobbar jag i yesyes, uffes källare, kom förbi när du känner för det vettja!

Postat av: Strumpan

Elias, jag känner att du har trillat ner i det meningslösa träsket.. både WoW och en blogg om.. hmm typ inget men ändå så mkt.. det finns likheter med dåliga människor.. sådana som inte är som vi..

2009-07-27 @ 20:15:39
Postat av: Elias

Underskatta icke min blogg! Wow är väldigt meningslöst däremot och tar inte upp så mycket tid eftersom jag inte ger det särskilt mycket. Så jag är fortfarande en lika lysande stjärna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0