Så att..

Idag sov jag länge och gick och vattnade min fars blommor. Sedan var det dags att arbeta och då kom Aude och Tobias på besök i affären. Aude tyckte Tobias borde leta efter någonting av Per Gessle men han köpte två skivor av Nick Cave & The Bad Seeds istället. Bra val, men nu har jag bara en skiva med dem kvar att spela i affären. Resten av arbetsdagen gick ganska fort och de två sista timmarna satt jag och tittade på X-Men 2 på tv:n vi monterat upp.

Jag blir bara mer och mer inriktad på att till våren åka till Japan istället för någonting annat och det känns som en skön sak att göra. Men det blir nästa år. Just nu börjar planerna kring Emmabodafestivalen formas och jag hoppas att så många trevliga människor som möjligt åker dit.

Sen så räckte My ut tungan mot mig, idag igen.


Kommentarer
Postat av: åaåaåaå

din katt är min sideshowbob

2009-07-21 @ 19:49:32
Postat av: Elias

Tsk. Dream!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0