Såhär på kvällskvisten...

...sitter jag och kollar på SYTYCD, So You Think You Can Danse för alla er oinvigda. Ett mycket underhållande program om jag får säga det. Dock är idalina (min bisittande syster) oense om Mary Murphy är en otroligt jobbig person eller förtjänar alla kanelbullar i världen. Jag är för, Ida emot. Vad sägs? Den gapiga domaren med barbiemammautseende, illdåd eller inte? Nu ska jag ägna ännu mer onödig tid på att lära mig om bloggdesign. Just because I can!



                                                                                                                                                                    
                                                                                                                                                                 Kärlek Felicia

Kommentarer
Postat av: Elias

Mary Murphy är ju djävulen! Jag är säker på att den värsta situation man kan sättas i vore inlåst i ett rum med henne. Jag skulle förmodligen, ackompanjerat av hennes ständiga gapande, börja gnaga av mitt ben då.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0