Ingen fiskelycka, men jag är glad ändå

Dagen började med att jag tvingade mig upp ur sängen och slängde i mig en någorlunda innehållsrik frukost eftersom jag var medveten om att jag strax skulle iväg och ge blod. Sagt och gjort, jag cyklade ner till sjukhuset och lät dem sticka mig och tappa mig på blod. När det hela var över satt jag och slappade med lite juice och mariekex. Sen åkte jag hem och tog en powernap på en halvtimme och begav mig så småningom till jobbet där den nya tjejen börjat. Som jag trodde var hon trevlig och nu har jag ännu en människa att prata med på jobbet! Hohoho. Idag satte vi också upp en TV på väggen så nu kan vi titta på feta musik-dvder.

Så här på kvällskvisten efter arbetet begav sig jag, min bror och Johan iväg och fiskade lite. Det var väldigt trevligt och fridfullt och jag var väldigt nöjd med det hela trots att jag inte fick nån fisk. Johan däremot fick en minigös, en aborre och en mussla. Ganska spectacular! När vi var och fiskade tänkte jag ändå på hur vacker den svenska naturen kan vara ibland, solen hade nästan gått ner och det var väldigt fint där vi satt och metade och pratade.

Efter att ha känt hur skönt vattnet verkadenär vi fiskade bestämde sig jag och min bror sedan för att köra iväg med bilen och ta oss ett nattdopp. Det var inte fullt lika varmt och skönt som vi trott det skulle vara men ändå skönt att sticka iväg och bada. Skön dag och nu är jag trött. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0