Jättemycket söndag

Denna dagen har varit precis som en söndag ska vara; oerhört slapp, lugn och utan förpliktelser. Jag har spatserat omkring i mjukisbyxor hela dagen och inte gjort särskilt mycket. Fixat lite mat, tittat på lite Futurama, satt mig ner en stund med gitarren och spelat lite. Helt enkelt en stillsam dag. På kvällen gick jag hem till Emmy en stund och träffade lite folk där och tittade på Ice Age 3 som var lagom för en dag som denna, lite smårolig på sina ställen och en ganska trevlig film när man inte några direkta krav. Så det gick väldigt bra i linje med Futurama som jag tittade på tidigare under dagen. De är också lagom roligt och lite trevligt så där.

Imorgon blir det i alla fall att cykla ner till blodgivarcentralen och låta dem stjäla lite av mitt blod. Efter det ska jag till jobbet och träffa den nya människan som ska börja jobba där och hoppas att den är trevlig. Sen vet jag inte riktigt vad det blir men båda de aktiviteterna känns som nog för att fylla min dag. Så nu blir det snart sovdags för att kunna hälsa den nya dagen välkommen. Fred & frid!

Elias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0