Snart så...

Idag är första dagen på länge som jag faktiskt steg upp före klockan tio. Egentligen är det ett bortslösat försök att få någon ordning på dygnsrytmen nu eftersom jag åker till Emmabodafestivalen imorgon men efter det kan jag ju göra ett nytt försök. Jag är riktigt taggad inför Emmaboda som jag tror kommer bli en fantastiskt trevlig festival. Det är helt enkelt upplagt för succé; massor av bra band kommer dit, väldigt många goda vänner ska dit och det kommer vara en väldigt mysig stämning. Så denna dagen kommer mest spenderas med att längta tills imorgon. Jag ska bara jobba två timmar idag och annars ska jag bara packa lite och köpa öl. En ganska planlös dag alltså.

Jag fortsätter läsa i Kafka på stranden som jag tycker så mycket om och som jag vill läsa ut så fort som möjligt igen så att jag kan låna ut den till min bror sen. Men nu ska jag äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0