¡Fantástico!

Igår bjöd jag till grillkväll och bjöd några vänner på mat. Det var ett väldigt bra tillfälle att visa mina barbecue master-färdigheter så jag bjöd på grillspett med ananas och marinerad kyckling på. Till det åt vi klyftpotatis, en fräsch sallad och tzatziki. När vi ätit klart gick vi in och det föreslogs att vi skulle spela det kära gamla Bondespelet, och så blev det också. Så där satt vi, åt melon, spelade och hade det gött.


"Hohoho!"


Pauline säger något som chockar Aude!


Självklart var även jag där.


Peter också.


Hopp. Hopp.


Kvällen fortsatte med en fantastisk runda Bondespelet. Dock blev jag smått förkrossad när all min potatis dog.
Inte helt oväntat så var det Felicias fel att det hände. Rorgh!

När kvällen var slut och alla sprungit hem så kunde jag konstatera att Oldsbergismen är den enda konstform som rimligen kommer att finnas i framtiden. Och att det är fantastiskt med grillkvällar.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Så det blev några bilder kvar efter att Aude fått tag i kameran ändå...

2009-07-26 @ 18:14:10
URL: http://sagolikasaker.blogg.se/
Postat av: Olive

jaså jaha! bondespelet blev alltså accepterat ändå!!!

2009-07-26 @ 20:19:55
Postat av: Elias

Tja.. du vet i rätt sällskap Olive..

Postat av: paul

potatis är dåligt. betor < är det som kmr rädda världen från att gå under. så det så.

2009-07-27 @ 21:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0