Grillning & utgång

När jag kom hem efter jobbet och mest av allt ville äta någonting så möttes jag av det bästa möjliga scenariot; min mor hade grillat och min äldsta bror kom hem till oss för att äta. Så småningom kom även min andra bror hem efter att ha fått sluta jobba lite tidigare och åt även han. Stämningen var alltså på topp och trots att det regnade lite satt vi utomhus och härdade ut. Det hela var fantastiskt trevligt.


Simon berättar någonting spännande.


Glad Samuel.

Ett underbart inslag var när jag gav min bror Simon skivan med en film med titeln "Rob Schneider is..." på och han knäckte sig av skratt, vilket även Samuel gjorde när han senare fick se det. Jag hittade den längst in instuvad i förrådet i skivaffären och tänkte att jag var tvungen att ge bort den. Anledningen är att detta också är en sak som South Park gjort narr av, att den grymt dåliga skådespelaren Rob Schneider gör massa filmer som i princip är likadana och lika kassa. Båda mina bröder har sett när South Park gör narr av honom på deras sedvanliga, väldigt träffsäkra sätt och kopplade direkt filmen till det avsnitt där Rob Schneider förlöjligas. Att titeln är just Rob Schneider is the hot chick säger en hel del i sig.


Varför gör han det?

Kvällen fortsatte med att jag mötte upp Aude i linnéparken och vi satt där och drack ett par öl innan Felicia kom och vi gemensamt drog till Deluxe. Där träffade jag massa människor, bland annat två kusiner, en bror och Christina som sticker iväg till Frankrike på söndag. En sak som kändes väldigt härlig var att förutom att träffa de som man mestadels gör på stället även se en del oväntade människor där som man sällan träffar. Det var väldigt kul att prata med dem och vid kvällen slut var jag glad. Fin kväll, gott liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0