Lite dans, musik & glädje

Well well, kom precis hem från den käre Erik efter en trevlig kväll tillsammans med honom och Malin. Efter att jag skitchat hem med hjälp av Malin och hennes cykel så sitter jag nu här och inser att det här med en hälsosam dygnsrytm inte är ett mål som jag kommer kunna uppfylla riktigt ännu. Hur som helst var det en fin kväll, det blev ingen grillning men Malin och Erik stekte vårrullar istället och kakan som de köpt var jättegod. Vi drack öl, hade trevligt och lyssnade på fin musik och mer än så kan man ju faktiskt inte begära.


God kaka, tyckte Malin.                                            You really got me, you really got me!


Spreadin' some joy.

Kvällen slutar i alla fall med att jag är väldigt nöjd och trött. Imorgon ska jag jobba och passa på att äta tillsammans med min far innan han ger sig iväg på sin motorcykelresa bl.a. genom Österrike. Sen blir det väl förmodligen att gå ut på Deluxe eller något liknande äventyr. Det får helt enkelt bli någon annan gång som jag får ordning på min dygnsrytm.
Godnatt! /Elboat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0