While my guitar gently weeps

Jag vet egentligen inte riktigt vad jag gör uppe, jag har knappast någonting att göra och jag har ingen direkt lust att läsa. Det enda som håller mig uppe är min gitarr men den la jag också ifrån mig nu. Tänka tänka. Men trots att jag funderar kommer jag inte fram till särskilt mycket, eller om jag gör det så lägger jag helt enkelt inte märke till det. Man kan säga att det jag någorlunda kommit fram till är följande:

- Jag gillar inte riktigt människor som genuint luktar svagt av korv.
- Nakata är den bästa litterära gestalten någonsin.
- Grillat är gott.
- Detta inlägg ger vissa mer än andra.


Här är Totoro, för att såna glädjespridare som han behövs.

Om man nu ska sammanfatta allt så är det ju svårt. Men jag kom att tänka på någonting fantastiskt simpelt som faktiskt ger en ärlig bild av det hela. Det påstår väldigt lite och något mycket grundläggande mendet är ändå bra.

"När en människa blir skjuten, flyter blodet."

Det fanns en liten utläggning om just det där i Sputnikälskling som jag tyckte väldigt mycket om så det var därför jag tänkte på det. Så när man inte riktigt vet vad och varför man tänker så är det ju bra att ha någonting sådant att tänka på. Någon liten punkt att återkomma när man lite förvirrat sitter uppe utan någon anledning. Eller hur? Just det. Då är det bara att fortsätta.

Kommentarer
Postat av: Strumpan

vad är det för fel på folk som luktar korv? Skallen luktar korv..

Och du.. Nakata är Japans kanske bästa fotbollsspelare genom tiderna och inte nån bajsig kulturnisse..

2009-07-27 @ 20:24:52
Postat av: Elias

Tsk. Nakata är världens bästa karaktär helt enkelt, fotbollsspelaren bleknar jämfört med hans storhet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0