Klagar lite för att distrahera mig

Jag har inte satt igång med tentan ännu men istället har jag tillsammans med mina bröder tittat på två dåliga filmer; Outlander och The Spirit. Outlander var en ganska väntad flopp men eftersom det både fanns svärd och vikingar i den så var den ett måste. The Spirit däremot var ett wildcard som verkade gå i Sin City's anda men misslyckades totalt. En del snygga texturdetaljer men sjukt kass dialog och mascaran som Samuel L Jackson hade fick honom snarare att se ut som en misslyckad transvestit istället för en ond skurk. Så titta inte på de filmerna om ni vill se någonting bra! Då kan ni istället titta på t.ex. Sleepy Hollow som både är en bra film och passar bra in med Halloween-tiden med den huvudlöse ryttaren och allt. Peace!


Sleepy Hollow av den fantastiske Tim Burton.

Kommentarer
Postat av: felicia

timmen,timmen,timmen alltså. lycka till med tentan! morgon gör jag ett nytt universitetsförsök.

2009-11-02 @ 22:53:49
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/
Postat av: Beundrarn^^

Elias tänk på tentan, TENTAN, T E N T A N!!! Hihhiihhiih // Din hemliga beundrare

2009-11-03 @ 14:11:29
Postat av: Elias

Jävel!

Postat av: olivia

hatet mot tentan är ömsesidigt. din hemlige beundrare är inte jag btw...

2009-11-04 @ 21:21:31
Postat av: Dante

Skojar du?! The Spirit var bland de bästa filmerna jag har sett på länge! Den är ju skitrolig, Sam.L i nazistkostym liksom.

2009-12-01 @ 15:54:08
Postat av: Elias

Neej, cheesy! Sam har inte karisman som behövs för en sån roll, han funkar som master Windu eller en lite arg farbror med en shotgun!

2009-12-01 @ 16:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0