Mer Murakami

Idag väckte Alice mig genom att ringa och fråga om jag ville äta lunch med henne så efter att jag klagat lite om att jag har min tenta att skriva på och att hon övertalat mig så möttes vi på Tam Nak och åt vårrullar. Just nu är jag i färd med att skriva på tentan vilket går lite sådär, det känns frustrerande att man måste referera hela tiden och hitta just det rätta stycket där "svaret" står. Tidskrävande men inte särskilt svårt, som Aude igår uttryckte det.

I alla fall har jag precis beställt fyra böcker eftersom jag sedan ett tag läst ut alla mina Murakami-böcker. Sen så blev jag lockad eftersom det var ganska billigt och fraktfritt för studenter på CDON. De jag beställde var i alla fall dessa:









De får representera mitt ljus i tunneln just nu medan jag försöker hitta rätt i all kurslitteratur och klara av den här tentan. Sen kan jag läsa dem och se om de är lika fantastiska som de böcker jag läst av honom innan. Back to work!

Kommentarer
Postat av: Felicia

hah, jag tänkte precis fråga dig om du tröttnat på att blogga.



Men god, ditt läsande börjar gå över styr! lite variation kanske?! och var har aude tagit vägen? hon är aldrig på msn längre.

2009-11-05 @ 16:46:22
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/
Postat av: Elias

Nej då, jag blir bara lite som en eremit när jag har tentaveckor.



Äsch, det går inte att få för mycket Murakami! Jag läser faktiskt Stad av glas av Paul Auster just nu och även Mödrar och Söner av Theodor Kallifatides så don't you mess with me! Det är real contact som gäller nu för tiden yao, inget msn-skräp!

Postat av: Felicia

Hahah, då kan ju du bli min eldtändare de närmaste veckorna då! Så jag ska bara gå runt på stan och hoppas på att stöta på er?

2009-11-05 @ 17:41:36
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/
Postat av: Felicia

daniel for president i say.



okej, jag vet. men jag har inte haft några pengar på den, that's why, och ringa är jag ju alldeles för lat för. men visst- skärpning.

2009-11-05 @ 21:12:37
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hänger du med ut imon? :D

2009-11-06 @ 19:28:14
Postat av: Elias

Sorry babe, har annat planerat :(

Postat av: Kajsa

bitch! :D

2009-11-07 @ 13:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0