Tenta tenta tenta tenta

På med "spy-ord"-läget - och så skriver vi! Hemtentan i full gång; skriver om Bergmans liv, läser i kurslitteraturen som jag refererar till hela tiden och rastlöshetsdricker te. Good times? Nja. Men imorgon ryktas det om att det är bastuns dag och det måste ju självklart firas!

Läste klart första delen av New York-trilogin, Stad av glas, idag. Väldigt underlig men väldigt bra. Man kanske skulle kunna säga "Funny, but also sad and wise" om man vore skribent för New York Times.


New York-trilogin av Paul Auster. Bra bra, läs!


Kommentarer
Postat av: olive

eller så blir man faktiskt klar med tentan! okej jag erkänner, jag är inte klar.

2009-11-28 @ 19:41:16
Postat av: Felicia

Yes I am! Äntligen får jag den uppmärksamhet jag förtjänar!!!!!!!

2009-12-04 @ 08:48:02
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0