En dos inspiration

Efter att ha blivit en aning tveksam till skolarbete nu när tentan äntligen är över kändes det lite kämpigt att med vetskapen att jag kommer vara åtminstone fem minuter försenad cykla så snabbt jag någonsin kan fram till universitetet. Jag hade som hastigast sprungit iväg från en riktigt grym lunch på John Bauer's restaurang där jag åt med mina bröder och min mor. När jag då smått svettig och flåsandes kom fram till salen och gick in och satte mig kändes det dock mycket bättre. Läraren framför mig var väldigt glad, verkade trevlig och pratade med en lustig dialekt (en svag tysk brytning med skånsk dialekt och emellanåt stockholmska R). Det märktes verkligen att hon var oerhört intresserad av film och jag tror att det kommer bli en grymt intressant ny delkurs. En mycket trevlig sak var att vi en bit in i föreläsningen gick bort till Café Tufvan allihop och tog en liten fikarast. Sedan fortsatte föreläsningen som handlade om många väldigt intressanta saker men främst så introducerades den nya delkursen.

Dessutom har jag ju Det fantastiska äventyret: The sequel på fredag och London om två veckor att se fram emot. Så just nu är livet bra och jag kände mig väldigt inspirerad när jag lämnade universitetet och fikade med Peter, Tobias och Pär. Fantastisk dag!


Fantastiska äventyret numero uno.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Du fixar det när du kommit såhär långt! Det finns inget dropperblod i dina ådror. Du är för feg! HÖHÖHÖ

2009-10-08 @ 16:45:45
URL: http://sagolikasaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0