Jusqu'ici tout va bien

Gick upp för tidigt idag eftersom jag precis upptäckte att jag med mitt nya schema inte börjar förräns kvart över ett. Känns onödigt att gå och lägga mig igen nu när jag en gång gått upp. Dessutom upptäckte jag att mitt nuvarande schema krockar med mina gitarrlektioner så det känns ju lite jobbigt.

Nåväl, jag kan ju i alla fall glädja mig själv med att jag igår gjorde en god gärning för samhället; jag gav blod. Det är tredje gången jag gör det nu och det känns alltid lika bra att göra det. Dessutom får man femtio kronor så att man har råd att gå och köpa en fika efteråt, det ni! Kan ju också passa på att propsa lite för geblod.nu där man om man känner för det kan registrera sig som blodgivare. Om man inte tycker det är obehagligt att bli stucken av nålar, har en annan blodgrupp än AB och har tid tre-fyra gånger om året så är det bara fritt fram. Nu får det vara nog med mina moraliskt godtagbara uppmaningar för den här gången, ciao!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Oj, du gör samhället en tjänst. Du satsade på det ultimata indiestuket och valde fransk rubrik idag ser jag, you go! ;)

2009-10-07 @ 14:08:34
Postat av: Elias

Ja, den kommer från den fantastiskt överfeta filmen La Haine där just den frasen upprepas. Helt rätt känner jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0