Tentatristess & stekare

Idag har jag försökt att ta tag i hemtentan någorlunda men hittills har det inte gått särskilt bra. Det har mest blivit att jag spelat gitarr för min katt istället men så småningom kommer jag väl bli tvungen att skärpa mig och verkligen jobba på tentan.


En serenad till Obelix?

Det är lätt att man stressar upp sig när det är första tentan och allt så lite jobbigt känns det även om vi har deadline först nästa fredag. Jag har så svårt att fokusera på vad jag ska börja med så istället blir det att jag knappt börjar jobba överhuvudtaget. Men när pressen kommer och jag känner mig stressad behöver jag bara ta en titt på de två ansikterna som representerar avslappningens gestalt:


My.


Obelix.

Fan vilka stekarliv katter lever, bara sover hela dagarna. Jag vet inte om man ska vara avundsjuk eller inte men de ser ut att trivas väldigt bra med det. Kanske skulle återfödas som katt?

Kommentarer
Postat av: Peter

Jag vet inte om jag kan i helgen... vet inte när jag kan komma i en sko igen nämligen. men vi kan ju höras i helgen om det? Den var svårare än jag trodde, har skrivit mycket på den egna filmen men inte säker på att jag har svarat på frågan ens..

2009-09-24 @ 15:52:07
URL: http://lanterna.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag har inte så mycket planer ska flytta och jobba på MAX! Ta körkort blir det nog med. Anna Anka är underbar! Haha.

2009-09-26 @ 10:59:34
URL: http://alwayslookfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0