Och livet fortsätter

Igår var ännu en trevlig dag där pluggandet flyter på riktigt bra, det som diskuteras känns intressant och lektorn är kunnig. Mean Streets var filmen för dagen som hade en något repetetiv handling men Scorsese lyckades få fram en oerhört snygg stämning i den. Så på något vis var det ändå väldigt svårt att inte uppskatta filmen. När jag senare cyklade hem i ösregnet och insåg att det inte störde mig ett dugg att jag fullständigt genomblöt så måste jag ändå vara väldigt tillfreds med min tillvaro.


Mean streets av Martin Scorsese.

Idag ska jag bara njuta av att vara ledig och inte behöva göra någonting särskilt. Så ikväll blir det lite middag hos min far och sen ska jag gå och se Inglorious Basterds med Peter och Felicia. Kan mycket väl bli en riktigt skön dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0