Vilken god gooodis..

Lite skönt illamående just nu efter att ha smällt i mig en massa godis tillsammans med Tobias och Aude. De hade med sig kakor, godis och chips och när de kom hade min mor precis bakat en äppelkaka som vi också åt av. Eftersom de hade köpt tre av alla godisar hade vi en fantastisk provsmakning medan vi såg två filmer som jag, den store filmvetaren valde ut (La Haine och London). Väldigt trevlig dag som jag annars bara spenderade på att fota spindelnät som jag förmodligen lägger upp någon bild på senare och sätta upp en stege så att vi kan fortsätta med att måla om huset. Trots att det var någon timme sedan godisfrossandet slutade är eftereffekterna väldigt närvarande och jag ska förmodligen ganska snart sjunka ner i något slags sockerkoma. G'bye!


Hej jag är ett spindelnät.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Varför får jag aldrig äta godis med Aude och Tobias? Förresten hörde jag om diin exellenta intervju idag ^^

2009-09-21 @ 22:23:31
URL: http://sagolikasaker.blogg.se/
Postat av: Elias

Man måste ju vara invigd i den goda godisen-klubben you know.. Haha ordet sprider sig verkligen snabbt, jag vill lova att den var utmärkt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0