Sjukdom och ett viktigt beslut (aah!)

Större delen av veckan har gått åt till att vara lite småsjuk. En skön liten vårförkylning blev det så mest har det väl varit en ursäkt att göra lite mindre än vanligt. Min dator har hunnit avlida och återuppstå, jag har hängt med Pappa G, strumpan och Pär och idag har jag nekats ett jobb jag förmodligen skulle fått om jag haft körkort. Så nu är det officiellt; jag ska ge mig fan på att ta körkort. Så på tal om det så är här en bild på Aude när vi hade picknick förra veckan (observera den blågula tributen till fosterlandet!):


That's how we roll.

Nu ska jag dra och ta en fika med Erik och plinga iväg ett sms till min far om att övningsköra imorgon, let's do this! Fred ut.

Kommentarer
Postat av: aude

OMGZ kolla gylfen vilket ret hon verkar vara :O

2010-04-22 @ 22:34:02
Postat av: åd

OMGZ igen när jag skulle skicka kommentaren, gissa vad orden man skulle skriva in var för några??

M-HM, juste "the" och "elliman"

crazy

2010-04-22 @ 22:35:21
Postat av: Elias

That's me allright!

2010-04-22 @ 23:14:46
Postat av: paj

jag hatar körkort! varför måste ha dom?! WHY!?! du kmr säkert hinna ta ditt innan mig för det gör ALLA.

ohh den där glassen är delicious (bra val åd) äkta guld på riktigt!

2010-04-23 @ 10:05:32
Postat av: Elias

Ja jag vet, cars are not ze future! Det kommer säkert lossna för dig snart paopao, just hang in there.

2010-04-23 @ 14:25:41
Postat av: Felicia

Hehe. Nej, det tror jag inte. Om inte My var utanför Ica Teleborg igår och grävde en bajsgrop och blev förbannad när Peter skulle ta en bild.

2010-04-26 @ 13:06:34
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/
Postat av: olivia

körkort lyckas alla ta in the end men de kan ju va ett litet hell innan man har det fina lille kortet sin hand så att säga

2010-04-26 @ 19:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0