Fruktlös

It has been done! Två år och två månaders värde av dreadlocks är avklippt och jag ser sjukt mycket yngre ut nu. Ännu yngre känns det också eftersom jag inte haft så här kort hår sedan i högstadiet. Sjukt ovant men fan jag vänjer mig väl så småningom. Detta får väl markera någon ny epok eller någonting sådant jag vet inte vad, förändring är det i alla fall och det gillar vi.

Imorgon ska jag ringa till dosapoteket om de inte kontaktat mig för nu börjar det bli väldigt drygt att vänta. Så until then, goodbye dreadlocks!


Hej då mina dreadlocks, ni har varit snälla men nu blir det andra tider uppenbarligen.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

OMFG! ;O

har du verkligen gjort det??!! skojar du??! om du har; BILDBEVIS KRÄVS! =)

2010-03-01 @ 14:34:56
URL: http://caisalinnea.blogg.se/
Postat av: Elias

Haha nej, jag tänker lämna er nyfikna människor ovetandes om mitt nuvarande utseende, moahaha!

Postat av: Felicia

Bra att du bestämde dig för att bli vuxen och skaffa ett jobb. Nej, men allvarligt, är det sant? Jag tror du kör på bloggprovokation a la kissie här för att få fler läsare.

2010-03-01 @ 20:58:24
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/
Postat av: Peter

Äntligen pojkvasker! Hade inte släppt in dig här om du inte hade gjort det... jag skämtar... NOT

2010-03-01 @ 21:11:41
Postat av: Kajsa

hahhaha, men idag fick jag ju se dig din mupp!!! =)

2010-03-02 @ 17:02:40
URL: http://caisalinnea.blogg.se/
Postat av: Elias

Hehe ja Kajjan kan ju intyga nu =D

Postat av: Paoww

what the flipp?! det tror jag när jag ser det! det är lite som om om ngn skulle säga t mig att månen inte fanns längre. inte nödvändigtvis en dålig sak men hur man än ser det så är det en MAJOR förändring(!)



jaja som tim gunn från project runway skulle sagt- make it work :D

2010-03-03 @ 16:01:26
Postat av: Elias

Men har du sett månen på länge då? OoOo spooky!

Project runway quotes funkar alltid pao ^^

2010-03-03 @ 16:41:39
Postat av: Olivia

Oj nu kan du alltså gömma dig i folkmassor på stan och överallt!!

2010-03-04 @ 12:39:16
URL: http://minbloggistortsett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0