Ett fruktansvärt kulturellt inlägg

Kulturnatten igår var riktigt trevlig och jag gick tillsammans med Tobias runt och kollade på lite olika saker. Först hade jag tänkt dra till Rififi på deras club hellectro-grej men efter att jag känt den bitande kylan utomhus så omvärderade jag tanken på att gå ända dit hemifrån och tillbaka. Så jag gick och kollade på Lorenzo Sessions när de spelade på det icke så gott beryktade Café Zity men det blev trots det väldigt bra. Sen sprang vi runt på lite olika konstutställningar, något ställe där det visades kortfilmer och slutligen ett ställe där några människor spelade bluegrassmusik med låtar bl.a. från O' Brother Where Art Thou. Kvällen avslutades med att titta på Brainchild som spelade på BGs och kanske inte enligt mig är särskilt bra men fruktansvärt skickliga musikaliskt sett. Bang.

Så idag togs jag tillbaka till the old days då jag träffade Peter, Jorge, Daniel och Tobias och spelade TV-spel hemma hos Daniel precis som förr. Både Wii och old-school Super Nintendo. Good times, good times och nu äter jag apelsin så ännu är inte hoppet helt ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0