Here we go again

Nu kliver vi alltså in i 2010-talet, det årtionde som ska tillhöra min ålder eftersom jag faktiskt fyller tjugo i år och då är gammal för att möjligtvis uträtta någonting och tas på allvar för det. Så nu kan jag bli fantastiskt framgångsrik, gå min egen väg och göra karriär! Men det vill jag inte. Kanske uträtta någonting men inte göra karriär. Bli känd eller göra karriär; det skulle vara det sämsta någonsin för mig, möjligtvis semikänd som en bra man inom någon slags undergroundkultur men inte känd inom media. Och karriärmänniskor slaktar sina vänner för att vinna social status - kiss på er!

Istället börjar jag med att dyka ner i den isolering som det för en som mig innebär när man har en hemtenta att skriva. Jag har skrivit en av frågorna och plöjt igenom ganska mycket av materialet till nästa fråga så jag är åtminstone på väg mot målet. Så länge som jag är klar innan deadline så är det finemang.

Så för att fira det nya årets inträdande lite så här i efterskott så lägger jag upp denna bild där jag tindrar så smått med ett tomtebloss:



Låt den bli en ledstjärna för det nya året! Nu ska jag sova för att vakna upp till en ny underbar tentadag imorgon. Good night!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag hatar min tenta. Cute tomtebloss btw.

2010-01-08 @ 13:51:44
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0