Grillning på Staglabacken

Igår grillade jag tillsammans med några kära vänner på Staglabacken. Solen var framme men också det viktigaste - chips och grill - var där och spred vetskapen om att nu, ja nu är det fest. Så vi grillade lite korv, umgicks så som man bör och drack lite öl och senare även den flashiga roséskumpan Peter och Felicia tagit med sig. Senare när vi gått till Deluxe träffade jag Malin och Jens med deras friends och hängde runt lite där. Fin kväll.






Aude försökte bekräfta sin position som ett coolkid och klättrade upp i ett träd.






Tobias kittlade Daniel väldigt kärleksfullt.


Vi badade i solljus...


...och Tobias och Daniel tävlade i vem som kunde se mest douchig ut.

El magnifico over and out.

Kommentarer
Postat av: felicia

Daniel fick inte tag i din kamera? Jag hade ungefär 200 bilder att rensa bort.

2010-06-06 @ 23:38:55
Postat av: CharterPeter

jag tycker du borde placera denna under "gotte" för daniel är söt som godis!!!

2010-06-07 @ 02:11:16
Postat av: BussPekka

tycker om det jag ser

2010-06-07 @ 11:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0