Shopping och ett nytt hopp

Yes, idag stack jag och min kära mor iväg på en shopping spree på Kosta outlet. Så det var bara att gå loss och köpa sig lycklig. Jag handlade ett par shorts, två par jeans, två linnen, en fleecetröja, ett par skor och sist men inte minst lite underkläder. Goda tider helt enkelt.

Dessutom fick jag igår ett samtal om möjlighet till att jobba lite i sommar och idag pratade jag med han som var ansvarig för själva arbetsplatsen. Det handlade om att göra en förstudie kring ett kulturhus kommande utbud riktat till ungdomar så det verkade som ett riktigt skönt jobb. Jag tror att mina chanser för att få jobbet är ganska goda men man vet aldrig, mina förhoppningar har ju trots allt fullkomligt demolerats förut. Hur som helst ska jag träffa arbetsgivaren på fredag så jag hoppas det går bra. Elbow out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0