Tillbaks

Det blev en väldigt hård start på dagen i och med Dosapotekets besked att jag inte var en av de utvalda sökande att få en tjänst där. Speciellt jobbigt känns det eftersom det gått så bra på intervjun och jag under denna månad det tog innan jag fått besked i princip förväntat mig någon form av arbete där. Men det hade tydligen varit andra sökande som hade mer erfarenhet än mig inom yrket. Pissarbetsmarknad. Hur fan ska man skaffa erfarenhet när man inte får ett jobb från första början?

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu men förmodligen blir det väl ett fortsatt arbetssökande med lite större hopplöshet än förut. Får väl försöka satsa på sommar/höst istället.

Kommentarer
Postat av: PaoW

nämen helvetes apotek! du kan bättre elias!

2010-03-08 @ 12:09:42
Postat av: å

Fan ta dosapoteket, eller horapoteket som jag valt att kalla det i in ensamhet

2010-03-08 @ 17:34:05
Postat av: Pe

Det är inte för inte det heter Kronans Droghandel, de sysslar även med koppleri och annat. Är du på på "viiin och alfa-ahpet-kväll"?

2010-03-08 @ 22:52:21
Postat av: Elias

Paow och Å tack för eran aggression, I appreciate it!



Peter, det är inte det apoteket men ändå ^^ finns ju för övrigt inget sätt i världen för mig att inte vara på en sån kväll!

2010-03-08 @ 22:55:50
Postat av: Petr

men Elias.. alla apotek bedriver koppleri o droghandel, visste du inte? Nej, självklart är det omöjligt att inte vara med! Jag funderade på torsdag.

2010-03-09 @ 14:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0