Vänner, vin & dans

Helgen blev faktiskt riktigt fabulous och startade med att jag gled över till Aude och Tobias och hängde lite och drack vin. Så småningom drog vi oss ner mot the city för att kolla lite på Stefan Sundström som spelade, vi hann bara se ett par låtar men det jag hörde var bra. Dock inte alls lika bra som när jag såg honom på Tyrolen förra året men då var också stämningen i publiken en helt annan. Anyway så avled Åd senare och kvällen fick se ett tidigt slut men jag kände mig inte missnöjd över det eftersom planen för kvällen bara varit att hänga lite. Dagen efter levde Åd upp igen och var väldigt glad när jag pratade henne eftersom hennes arbetsprov till den utbildning hon sökt accepterats och hon kallats till intervju (woop woop, congratulations Aude!).

Så igår tog jag mig upp i god tid för att kunna göra min rub med chili, ingefära, citron och sådana fina saker som jag kryddade min kyckling med. På kvällen stack jag hem till Malin på grillfest, grillade och åt min fantastiska kyckling och hängde med Malin, Lollo, Erik, Kajsa och Linn. Vinet flödade, vi dansade och tog oss senare ner till Deluxe där vi fortsatte att dansa. Antingen var jag bara överdrivet glad eller så var DJn väldigt bra för det kändes som att de spelade bra musik hela kvällen. Grymt kul i alla fall, så här följer några grillfestbilder som Lollo tog med sin kamera:








Och denna bara för att Erik var så vacker på den. Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0